Čo sme z bicykla odmontovali, potrebujeme namontovať späť. Dokonale čisté prevodové ústrojenstvo z umývacieho stola postupne montujeme na svoje miesto. Každá styčná plocha sa podmaže a skrutky utiahnu na požadovaný uťahovací moment sily. Starostlivo založíme kolesá, aby si sadli presne do svojich dorazov a dofúkame ich. Vyrovnáme rámovú pätku a môžeme sa venovať nastavovaniu radenia. Rovnanie pätky je veľmi dôležitý krok, lebo, ako nás prax naučila, dokonale rovná pätka neexistuje. 😉
Sled krokov nastavovania bŕzd závisí od ich typu. Každopádne, vždy je čo nastavovať a odvzdušňovať. Taktiež čistíme aj brzdové strmene a dbáme na rovnomerný chod piestikov, jemne prebrúsime a odmastíme platničky a kotúče. Rovnako ako pri pätkách, aj pri kotúčoch vieme, že rovný kotúč neexistuje, a preto ich vyrovnávame. Pri brzdových gumičkách dolaďujeme ich dosadací uhol na ráfiky a kontrolujeme, či nemajú v sebe mechanické nečistoty, ktoré vedia ráfik poškodiť.